İyi akşamlar, oğlum 2 aylık oldu son bir haftadır çok fazla salyası var, eli de hep ağzında fakat emmiyor çiğniyor, memeyi de çiğniyor hatta ara sıra.. sanırım dişleri kaşınıyor. Fakat bu salyalarla başım dertte bugun genzine kaçtı, hep kaçıyor gerçi ama bugun biraz zor çıktı hatta kustu da hep salya çıkarttı kuzum, hırıltısı da baya devam etti😔 bu genize kaçma ve çıkartmayla ayrıca sonrasındaki hırıltının giderilmesiyle alakalı tavsiyelerinize ihtiyacım var 🙏🏼🙏🏼aklım gitti bugun.