Prenses-annesi1 bizde de mikostatinden sonra öyle oldu sanki doktora soyledim tek basina yesil kaka bişi ifade etmez dedi, mikostatinden de bu etkiyi beklemiyorlarmış.. Ekşi de bir kokusu vardı, ilacı yeni bıraktık düzeliyor yavas yavas.. ya üşüttü ya da ilaçtandı bilemedim.