Dndn işte buyüzden bebeği 4. Ayını doldurduktan sonra odasında yatırın yanınızdan ayırın diyorlar, mesela benim yiğenim 5 yasında şuan asla odasında yatmıyor yengem ayırmadı zamanında şimdi yatmıyor hatta anne babasının aralarında yatmak isteme boyutuna geçti . Anne için özellikle çok yıpratıcı oluyor , en kısa zamanda ayır cnm