Mervezezeeee Kızlar bebeğim 12.5 aylik 1 yaş olmadan ard arda 6 dışı çıktı bu durumda iştahsızlık oldu hala devam ediyor 1 yaş itibaren keçiboynuzu özü veriyorum iştahı açılsın diye birşey yemiyor artık öğün saatleri işkence oluyor ne yapacagim