Benim oğlumun da aşırı derecede reflüsü var günde 8-9 üst değiştiriyorum kusmasından dolayı yatak yorgan mahvoluyor bir ay gaviscon kullandı ama bana mısın demedi en son bi bebelac ar var onu verdik bi sabah bi akşam ertesi güne hemen kabız oldu soluğu acilde aldık lavman ile rahatladı yavrum o kadar zor bir durum ki her an kusacak korkusu üst baş giydirirsen alt değiştirirken hep tetikteyim ve çoğu zaman da kusar o haldeyken 😔😔şimdi tekrardan mamaya devam mı etsem diye düşünüyorum ama korkuyorum anne sütüne karıştırıp az versem mi diye emzirmeden önce ver diyen var sonra diyen var tecrübesi olan anneler lütfen yardımcı olur musunuz 😔