Mariiiin1 Kızlar cici bebe ne zamandan yedirdiniz? Kaynanam ve arkdsları yok kilo alsın diye gunde bitane sıcak suda mama haline getırıp yedirebilirmişim ? 54 gunluk bu arada oglum ?
Aysukk Mariiiin1 ya bu kaynanalar ayrı bi insan türü olarak incelenmeli😂 vermeyin efendim boşverin pof pof olması cokta guzel bişey değil sağlıklı olsun ilerde diyabet obezite gb sıkıntılar yaşamasını istemiyorsanız bebeginizi kaynanalardan koruyun😂
Eminos Mariiiin1 hic yedirmedim 18 aylik icerisinde birsuru katki maddesi koruyucu olan bi urun kilolu olup obez hastasi olaagina zayif olsun saglukli olsun daha neler duyacagiz yaa
EsofmanliSevketHoca Mariiiin1 Kaynanan otursun arkadaşlarıyla kendi çaya bandırıp yesin cici bebeyi, şaşırtmış ki nasıl şaşırtmış, ben hiçbir ayında vermeyi asla düşünmüyorum ki, kaldı ki 54 günlük bebeğe .. Pes!!!
Mariiiin1 Aysukk ya bu kadın nerde sacma bişi var bana ver dıyor . Allahım ya bıktım vallahi ilk bebegim bişi bilmiyorum beni bezdirdi ya
Mariiiin1 EsofmanliSevketHoca pirinç unu verdi sütümle doymuyorum diye birazcık iki kere sonra dedim sakın verme. Agzına kahvaltılık cıkolata surdu. Yogurt verdi ve bunları yaparken daha 40 lıydı. Laf soyluyorum anlamıyor .
Blackforrest Mariiiin1 54 günlük mü çok minik daha. Ben veriyorum ama 9aylık şuan bazen yoğurdunu yemiyo o zamanlar veriyorum bisküviyle yiyo o yüzden yani. Normal yoğurdu yese belki vermezdim bile😆
Aysukk Mariiiin1 benim kaynanamda cocuga bakarken üzülüyor ben ona eziyet ediyormusum gb düşünüyor yanında yemek yiyemiyor bebegin canı cekcek diye😂😂ben su bile vermiyorum o sorunca veriyorum arada diyorum😅
Blackforrest Mariiiin1 tepkini koy bence. Seni kötü biri olarak bilsin ne kaybedersin. Benm kayınvalidem de aynı öyleydi. Sürekli kızdım yer geldi azarladım🤣pişman değilim. Herkes kendi işine bakmalı. O benm çocuğum ne yapacağıma ben karar veririm sonuçta
GoGirl Mariiiin1 😳😳 9 aylik 6 aydan sonra kendi yaptigim bebe biskuvisi disinda yedirmedim.diyemediniz mi 54 gunluk bebek sadece anne sutu ya da mama alir diye
Mariiiin1 GoGirl canım bunu bilmiyordum . Oyuzden sordum etrafımda sorabilicegim baska insan yok. Bu gidişle kavga edıcez. Cocugum kendisinin gibi konuusyor yok kucucuk cocugu cıplak gezdırıyolar. Yok aglatıyolar yok ac bırakıyorlar. Yani büyütmemize karısıyolat. Cocuk aglayınca ac oluyor ona gore halbuki gazı var aglıyor brndrn iui biliuormus gbi konusuyor
EsofmanliSevketHoca Mariiiin1 Hiç uğraşmasaymış ,direk 1,5 Adana söylesin yanına da şalgam 😏 Laftan anlamadığı belli kaynananın da ,eşine bari söyle de o uyarsın , yada sen direk tavrını koy ortaya , senin evladın sonuçta ..
Aysukk Mariiiin1 aman amaaan evladının sağlıgı için koru valla kaynanamdan yavrunu🤦🏻♀️ İşin şakası bi yana bebeklerin besinleri sindirebilecek enzimleri 6aydan önce oluşmuyor bu yapısal. horman salgıbezleri bezleri henüz onları üretmiyor evet yer atar kakasından ama bagırsakta böbreklerinde ciğerinde yarın öbürgğn sıkıntılar olur alah korusun. Günümüzde diyabetin obezitenin buladar cok olmasının birnedenide eskiden bebeklere (hani o biz verdik bişey olmadı diyen kaynanalar varya) süt yetmediği düşüncesiyle verilen besinlerden ötürü. Ama suan günümüzde formülsüt cok ulaşılabilir evet sütün yetmediği durumlar olabilir süte en yakın destek mamaya başlarsınız biskuviye değil. Sağlıkla büyütğn☘️
Zeusuneltisi Mariiiin1 şaka mı çikolata sosu şimdi ağzına süren yarın bir gün kaşık kaşık verir o bebeğe ya lütfen artık şu kaynanalara çocuğun sizin olduğunu ve asla ama asla sizden habersiz çoçuğa bir şey yedirip içirmemesi gerektiğinin tepkisini koyun nedir bu ya çok heveslilerse doğurup baksın kendi çocuğuna ne verecekse nasıl bi kafadır ya cici bebeye gelince uzak tutabildiğin kadar tut karaciğeri yoran bi besin ileri aylarda verirsin vermezsin bilemem bunun nihai kararını da verecek tek kişi sensin bebeklerin üzerinde annecilik oynamaya bayılıyorlar
Woody Mariiiin1 Yanlış anlamayın ama laftan anlamıyorsa daha sert tepki vereceksiniz. Gerekirse torununu görmeyecek. Zararlı oldugunu siz de biliyorsunuz. Bebeğinizi korumak zorundasınız
Mariiiin1 EsofmanliSevketHoca oglunun cocugu ya kendinde bi hak goruyor galiba. İzin istemıyor birşey yaparken cocuguma. Tavrımı koyucam istersem eşimle ayrılim cocugum sacma sapan buyuyecegine tek buyuturum duzgun buyur
serebro Mariiiin1 kilo alınca ne olacakmış? Hayır yani 2 aylık bebek ne kadar kilolu olabilir? Diyorum 8 10kg ne geçecek eline kayinvalidenizin? Gereksiz ve sakıncalı ama kilolu mu olmalı? Ayına gore beslenip ayına gore kilo boy orantısı mi olmalı? Kayınvalide - anne bu kişilerin dediklerine itibar etmeyin özellikle ilk 6 ay anne sütü/mama dışında birşey vermeyin yazıktır günahtır. Sütü hazmedip 2 pırt yapacak diye kıvranan bebeye cici bebe vermek ne kadar doğru?
Mariiiin1 serebro aynen canım hem emziriyorum hem mama verıyorum arada. Yok bıngıl bıngıl olmalıymıs simdi cocugumun bacaklaro kolları. Bana gore iyi cocugumx kılolu olmasını zaten istemıyorum .
serebro Mariiiin1 bıngıl bıngıl olmazsa sevmeyecek mi 😒 yani önemli olan senin ve bebeğinin psikolojisi sağlığı ve doktorun söyledikleri. Kayinvalideye kalsam 3.ayda ek gıdaya başlamam corbaya ekmek doğrayıp vermem gerekiyordu benimde 😅