Yusufunannesii Oğlum 13 aylık doktorumun önerisiyle bunu aldım fakat arkasında 4 yaşından itibaren kullanılmalı yazıyor o beni tereddütte bıraktı.Kullanan var mı birde nasıl ve ne kadar kullanıyorsunuz?
Yigitahmedim Yusufunannesii benim oğlum da 2 yasinda ben de isteyeceğim doktorumuzdan ama yaş sınırında bilgim yok telefon açıp doktorunuza sorma şansınız yok mu ben hep takılırsam arıtıp soruyorum içiniz rahat eder
Hll20 Yusufunannesii ben bu tarz seylerin faydalı olabilecegine inanmıyorum belki yanlş düşünüyorumdur ama saglkci arkadasm bu sekilde yapmak yerine gıdann kendisini verin iceriginin masum olma ihtimali yari yariya diyor hep.
minikpatates Yusufunannesii biz kullanıyoruz kan degerleri cok guzel cikti. Gunde 1 cay kaşigi yada haftada 2 gun 1 tatli kaşığı