Serpil123455 Evet beş ay sonunda ilk adetimi oldum spiral taktıracağım sanırım adetin üçüncü günü taktiriliyodu ama şuan az geliyor kesilecek gibi yani şimdi kesilse bile üçüncü günü taktirabilirmiyim bide randevu sorunu var bulamıyorum naisl olcak 😔
Deletedmom409 Serpil123455 haftasonu araya girdiği için 4. Gün taktırdım bende benimde kanamam azdı doğum hastanesinde aile planlamasında taktım
Deletedmom409 Serpil123455 3 dakikalık bi işlem ben kendimi çok kastım diye acıdı biraz kesinlike kasma kendini
Serpil123455 Deletedmom409 bende çok kasıyorum kendimi sonrasında peki ilişki esnasında bı sorun oldumu ya da bazılarında kanama oluyormuş
Rsenaselim Deletedmom409 bende kendimi çok kasmıştım ondan acımıştı ebe bile dedi kendini çok kasıyosun diye rahat olmak gerekiyor ama malesef ben olamıyorum