İyi akşamlar anneler
bebeğim haftaya 9 aylık olacak. İki aydır emzirip yanına uzanıyordum ve o arkasını dönüp uyurdu. Bir haftadır aynı rutini yapıyoruz fakat o bir ağlamadır tutturuyor. Mecbur ayağıma alıp salladım ağlamasın diye 😢
Sizce sebebi ne olabilir? Bu aylarda bunu yaşayan oldu mu?
Atak haftasından dolayı olabilir mi? Ya da artık uyumaya mı karşı çıkıyor 🙈