Pinkmoms ben de soracaktım iyi oldu bu. 1 tane tek 1 tane de 3 dozluk aşı önerdi doktor kızım 13 aylık birini şimdi diğerlerini diğer aylara böldü. Ve hepsi 1000 tl tutuyor 🙄 hiçbir şey sağlığından önemli değil rota dedi 200 er den 2 doz yapıldı. Fakat 3 dozlukla birlikte 4 aşı birden bize fazla gibi geldi kararsız kaldık 🤷♀️