Pnarferah Canınız sıkılmasın çünkü önemli olan bebeğinizin genel durumu. Gerçi ben de bebeğimle ilgili şeyleri dert ederim, kendimi perişan ederim. Size böyle oturduğum yerden söylemesi kolay ama en azından kilo anlamında geride olmadığını bilin.1 ayda 250 gr.az almış evet ama birdahaki aya toparlar inşallah.
Benim bebeğim 6080grdı 4 ay kontrolünde,idrar yolu enfeksiyonu çıktı başımıza ve 20 gr verdi. Daha da vermesinden endişeleniyorum ama kontrol etmeye çalışıyorum kendimi.
Aslında şunu kabullenmemiz lazım bu bebekler robot değil, sonuç itibariyle onlar da insan ve her insanın yaşayabileceği türden şeyler yaşamaları çok normal.. Hepimizin bebeklerine sağlık afiyet dilerim :)