Pnarferah Ya bazı drlar neden yangına körükle gidiyor, moral bozuyor. Benim bebeğim de 6 kilo ama doktoru hiçbir kontrolüne zayıf vs demedi. Önemli olan persentillin altında olmaması.. Huzuru yerindeyse, nörolojik gelişimi yerindeyse, beslenmede bi bozukluk yoksa kiloya kriter almayın diyen bi doktor bizimki. Ve gerçekten doğru olan da bu.. 6 kilo evet tombik tombik bi kilo değil ama ayından beklenen kilonun altında da değil.