Kızlar oğlum doğduğunda ayakları kocamandi babasının 46 benim 40 numara sanırım ondan böyle oldu aşırı etli ve Taraklı çocuk 2 yaşına girecek ayakkabi bulamadik ne zormuş ya pandufla idare ediyoruz bisey bulup alsak bi ay sonra gelmiyo sizin onerebileceginiz bi marka falan var mi cok pahalı olsun istemiyorum çünkü maksimum 2 ay giyebiliyo suan ayakkabisiz valla canim cok sıkılıyo ankaradayim burda havalar sogudu dışarı pandufla cikiyo üzülüyorum 🥺