Burcuakdogduu Yaklaşık 20 gün önce sezeryan ameliyat oldum dikişlerim alındı fakat kesi yerinde boydan boya bi sertlik oluştu şişlik akıntı kızarıklık falan yok sadece sertlik var göbek deliğimin etrafında da acı oluyor çok hassaslaşıyor bilgisi olan var mı?
Analist Burcuakdogduu ilk 1 ay göbek deligimin altina kadar acı hissediyordum dokununca falan acidi hep sonra yavas yavas gecti. Simdi ameliyat yerimin biraz ustu uyusuk hala hissetmiyorum tam 3 ay oldu.
Papatyannesi Burcuakdogduu dikişlerin nasıl alındı bende 10 gün önce oldum kontrole gittim doktor dikişlerden bahsetmedi yaran iyi dedi sadece estetik dikiş demişlerdi
ahdkh8689 Burcuakdogduu geçer o cnm ben çok korkmuştum direk doktora gittim birşey oldu diye yara kendini toparlyo dedi korkulck birşey yok