Bebeğim 2 ay 12 günlük çoğunlukla mama içiyor Aptamil Nutrica kullanıyorum ama çok kusuyor mamadan olduğunu düşünüyorum kusmasi iyidir fazlasını kusar bebek diyorlar ama sanki bu fazlalığını kusmuyor çok kusuyor cunku..
mamayı değiştirmek istiyorum bana ne önerirsiniz kızlar