Oglum 2 5 aylık ve 3gün önce biranda kakası yeşilimsi ve sümüksü sekilde sulu yapmaya basladı hemen doktora gittik kaka tahliline bakıldı bagırsaklarda iltihaplanma mıkrop cıktı ve doktorumuz ateş ve kusma olmadıgını icin besleyerek düzelebilcegini düzelmezse ateş ve kusma yaparsa hemen gelin dediler ama şükür ne ateş ne kusma yaptı sadece saat başı kakasını yapardı sulu ve yeşil yarım saatte bire bile düştü 2gün boyunca ve dün aksamdan itibaren sarıya döndü ve katılaştı şükürler olsun ki ama fakat gene 2 3 saatte bir kakasını yapıyor acaba anca düzene mi giriyor bagırsakları yoksa bir problemmi var sabahtan beri 2 veya 3saatte bir yapıyor ve bu arada sadece mama ile besleniyor