Snmtt Herkese merhaba. Elimde avent cam biberon var 240 ml. Ve bir de mothercare marka sepet beşik var. Beşiğin tente kısmında ufak bir sorun olduğu için piyasa fiyatından baya ucuza vereceğim. İlgilenen olursa bir kaç ürün daha var fotolarını atabilirim.
Snmtt Sevinc543yakut https://imgyukle.com/i/5udYl1 bu fotoyu netten buldum bunun aynısı beşik ama şu an annemde olduğu için bizdekini atamıyorum. Yarın bizdeki halini de atarım istersen
Snmtt Sevinc543yakut sorunu yok ağız kısmını değiştirmek istersin belki çok az kullandık ama. Sterilize edip bir kez daha öyle gönderirim. İnstagram var mı ordan alıyım adresi