Cgdmtnc Anneler bebeğim 9 ay 20 günlük 4 tane üst 4 tane altta dişi çıktı artık ek gıda da baya tüketiyor dişlerinin bakımını nasıl yapmam lazım ? Önerdiğiniz bir diş fırçası var mıdır kullanışlı olan ne yapmalıyım ?
Burcu35 Cgdmtnc Rocs marka diş fırçası ve diş macununu kullanıyor oğlum. 3 ay kadar macunsuz alıştı daha sonra macuna geçti
ayseadem Cgdmtnc bende bunu düşündüm geçen gün biraz araştırdım parmak fırçalar dikkatimi çekti alsam mı diye düşünüyorum sizede fikir olsun ☺️
ElifkonunAnnesi ayseadem parmağınıza takıp bebeğin dişlerine bakım yaptığınız fırçaları diyorsanız hiç tavsiye etmem. Çünkü diş kaşıntısı oldukça sizi kaşıyıcı yerine kullanıcak ve deli gibi ısırıp duracaktır dayanamazsınız sürekli can acısı 😓😓 rocs almayı düşünüyorum ben de
dunyam2020 Daha az önce aldım trendyoldan fıyatı uygundu neturelive beauty dıye bırsey 16 tl .cok daha pahalılarıda var ındırımlı muhendısınoglu onaylı.diş fırcasıda nuk