9.ayfa yapılacak kızamık aşısı için ebeyi aramıştım bana 9-11 ay arası yapılacağını ve aşının ellerine devlet ne zaman gönderirse geldiğini genellikle ay sonu geldiğini söyledi. Şimdi bu 9.ay Die burda okumuştum ebe 9 11 arası dediği için kafam karıştı. Bizim gibi bu durumu yaşayan hala vurulmayan varmı? Bu arada 9 ay 16 günlük olduk..