Esranur2 Bebeğim 7 günlük hergun 1 tatlı kaşığı rezene ve 1 tatlı anason karışık 1 su bardağı içiyorum ve bebeğimde çok uyku yaptı zor uyandiriyorum sizce tehlikeli mi icersem ne kadar ve hergun mu içmeli miyim çok korkuyorum ya
birbebekbirannee Esranur2 bi ara bende öyle ictim bebeğimi uyandırmadım bende sonradan tek rezene ictim anosunu çok az koy
Analist Esranur2 yenidoğanlar cok uyurlar zaten bence siz de cok yüklenmeyin. Ilk 10-15 gün gaz da olmaz . O yüzden ilkten bi izleyin davranislarini uyku sürelerini 2 hafta gectikten sonra baslarsiniz
Aslmra80 Esranur2 ben anason içmiyorum rezene ve kimyon içiyorum artı süt yapsın diye ısırgan otu içiyorum benimkinde öyle aşırı uyku yapmıyor benim bebeğime 12 günlük
yakupcan Esranur2 rezene zararlı. facebookta emzirme akademisi var. orda bilimsel makalelerle açıklanmış. siz de içmeyin bebeğe de asla vermeyin
Hanibraya Rezeneyi ayrı anasonu ayrı içmelisin . Mesela birini sabah diğerini akşam . Çok yüklenme şimdiden. Belki bebeğin normalde gazsız ve uyuyan bir bebektir .
Esranur2 Hanibraya yok ya 3 gunlukkenden başladı o yüzden içtim beyin uyuşturuyo diyolar sizce tehlikeli mi hergun icmek
Esranur2 birbebekbirannee hım bide beyin uyuşturuyo felan diyolar 7 günlük bebeğe fazla mı geliyo acaba
Esranur2 Analist yok gaziliydi ya o.yuzden içtim beyin uyuşturuyo felan diyolar sizce tehlikeli mi hergun içmek
birbebekbirannee Esranur2 sanmıyorum rezene süt yapıyor zaten anosan da rahatlatır diyorlar yani ama çok az kullan
Analist Esranur2 1 haftalik bebekte gaz olmaz. Gaz 10 gunden sonra olusmaya basliyor. Ben 2 güne falan 1 bardak rezene iciyorum. 2 tatli kasigina 1 su bardagi olacak sekilde demliyorum.benimkinde bi ise yaramiyor ama yine de uyumuyor. Günde 1 bardak icin ayri ayri karistirmayin bence de yani ya rezene ya anason icin
Esranur2 Aslmra80 tarifi nasıl yapıyorsunuz her gün kaç bardak iciyosunuz bide beyin uyuşturuyo diyolar sizce tehlikeli mi
Esranur2 Analist bnmkinde 3 günlükken fazla gazı vardı o yüzden iciyodum ama zor ayiliyor korkuyorum.. bide beyin uyuşturuyo felan diyolar sizce tehlikeli mi
Esranur2 yakupcan sağlıkocagindaki doktorum bebeğe vermeyin siz için demişti ama bnm bebekte fazla uyku yaptı korkuyorum
katree Esranur2 bende içiyordum ilk zamanlar ama doktorum rezene ve anasonun sütten geçerek bebeğin karaciğerine zarar verebileceğini söyledi, hemen kestim. Onun yerine kimyon tohumu alıp çay olarak tüketin çok daha iyi geliyor gazına
Minnakevkedisi Esranur2 uyur zaten canım 7 günlük bebek senin içtiğinle çok alakası yok bence uyumayan bebek 1 kova içsen yine uyumuyor 😂
Minnakevkedisi Esranur2 günde 1 bardak içiyordum (sadece rezene) ilk başlarda ben şimdi içmiyorum zararı var mı bilemem