Seremet58 Kızlar burada bazı postlarda okuyorum 4 aylık ek gıdaya başladım diye erken değil mi ya da neye göre ek gıdaya başlanılıyor yani doktor neye göre karar veriyor bunu çocuğun kilosuyla mı alakalı
Filizz66 Seremet58 4. Ayda tadımlara başlanmalı ama gıda olarak değil ancak 5-6 aylık olunca çok az az verilmeli
Seremet58 Anasinifci benim bebeğim sadece mama içiyor yani 4 aylık mı başlatacak doktorum bizi iyi birler kalmamış 😁
asyasare Anasinifci biz mamayla buyuduk ama doktorum 6. ayda baslatti. bence kilo alimiyla alakali bir sey
Giraysmom20 Anasinifci bunun mama içmeyle alakası yok kilosunun persentil tablosunda ki durumu önemli olan ona göre başlanıyor eltimin kızı mamayla besleniyor beş aylık hala ek gıda verdirtmiyor doktor kilosu iyi olduğu için ek gıdaya erken başlamak kilo ile alakalı
Papatyaseverr Anasinifci yanlış mama içip kilo alımı yavaşlayan ve ek gıdaya geçmesi gereken bebekler 4den sonra başlatılabiliyor doktor kontrolüyle, anne sütü içip kilo alımıda düzenliyse 6dan sonra başlatılıyor @Seremet58
Seremet58 Kuzeybusra kilosundan dolayı mı dedi peki nasıl oldu yani be bebeğin ek gıdaya geçtiğinde çok zorlandın mı
Giraysmom20 Filizz66 tadımlara 4. Ayda başlanmaz 5. Ay dolup 6. Ayı yaşamaya başladığımız dönemde tadımlar başlıyor tam 6 aylık olunan dönemden itibaren öğün olarak verilmeye başlanıyor
mamAras Bugün sordum ek gıdayı, henüz 70 günlüğüz şuan erken ama mesela bebek 4.ayda beklenenden az kilo aldıysa, mama reddi varsa(emzirmiyorum sadece mama) 4.ayda başlanır eğer bu sıkıntılar yoksa 6.ayda başlarız dedi
Giraysmom20 Seremet58 çocuğun kilosu persentil tablosunun taban seviyesinde yahut altındaysa 4. Aydan itibaren başlatıyor ama sıkıntı yoksa 6. Ayda başlatıyor benim oğlum sadece anne sütüyle beslendi 6. Aya girdik öyle başladık, eltimin kızı mamayla besleniyor 5. Ayına girdi kilosu persentil tablosunun ortalarında olduğu için onada ek gıda başlamadı yani ek gıda dönemine kilo karar veriyor ne ile beslendiği değil
Seremet58 Giraysmom20 aa tamamdır teşekkür ederim hep merak etmiştim bu ek gıda neye göre geçiliyor diye 🙏🏻
anne15 Seremet58 bagırsakları gelişimi adına 6 ay baslamak doğrusu ama 4 ay biraz erken gibi . Bizim kilomuzu az gördü doktor mamaya baslamaktansa tadımlara baslayalm daha iyi dedi öylelikle basladık
kivircik_annesi26 Seremet58 hayır kayınvalidem baharatsız yaptı zaten ebemiz öyle başlamamı önerdi biraz katı yapıyorum çok sulu değil gayette güzel yiyo