Kızım 4 aylık, normalde iştahlı olan bebeğimin yaklaşık 1 aydır hafif iştahsızlığı vardı, son 3-4 gündür de beslenmeyi reddediyordu. Doktoruna gittik idrar tahlili yapıldı ve sonuç idrar yolu enfeksiyonu :( Kültür sonucunu bekliyoruz ona göre bir yol çizilecek. Zaten küçük doğdu,zayıf bi bebek, beslenmediği için kilo verecek diye de endişeliyim.
Bebeği idrar yolu enfeksiyonu geçirmiş olan var mı aranızda, çabuk geçiyor mu,neler yaşadınız?