Gfgfd Yemeğe alışmaları zaman alıyor. 9.aydan sonra yavaş yavaş alışıyorlar. Yemiyorsa zorlama hiç, tadına bakmasını sağla beğenmediyse zorlama hiç. Bizde o aylardan geçtik, oğlum, yeğenim, arkadaşlarımın çocukları hepsinde süreç hep aynı oldu. Yemek yediricem diye kendini yıpratma diye söylüyorum.