2 aylık bebeğim gece gündüz uyku yok ev desen berbat oldu bi yavrum daha var zor bakıyorum ona da o kadar çaresiz haldeyim ki kullanmadığım şurup damla kalmadı çocuk 1 dakika uyuyor sonra acıyor gözleri ağlıyor doktora da götürdük gaz için Damla’ya 2 ayda 1 milyar verdim herhalde doktor acıyor halime bi çare bi Ümit o kadar masum korunmasız ki bakmasam ne yapar bi yandan da vicdan yapıyorum yetemiyorum yapamıyorum diye 😥adetim bitti banyo yapacak halim de vaktim de yok o derece😥 zaten bebe durmuyor😥 üzerine bi de covid geçirdim illet hastalık çok kötü etkiledi beni ne olur dua edin Allah’ım tüm annelere sabır güç kuvvet hem bedenen hem ruhen güç ver 🤲🏻