Aaaa56 nurse harveyse canım. 4 aya kadar sürmüyor her bebekte gelişimine bağlı. Belli zaman sonra alttan kendi cıkarıyor gazını sadece üstten senin beslenme sonrası cıkarman gerekiyor. O da zamanla düzelir..Ben cok şükür kurtuldum gazdan 2,5 itibar ile sadece emme sonrası üstten cıkartıorm asagıyı o hallediyo. Bebeğin hareketli olmasj senin günboyu temasın masaj yapmanda cok etkili gazda.. Ben bide rezene cok ictim hergün 2 3 kez, gaz damlasına ek..