1mirayinannesi benzer durumları ben de yaşadım. Kesinlikle biberon vermemenin lazım emzik varsa emziği de bırakmalısınız Emme refleksini hiçbirşeyde karşılamamalı.kaşık biberon şırınga kaşık vs ile besleyebilirsiniz. Bunları yaparken gün içinde sık sık ten teması yapın beraber banyoya girip banyoda emzirmeyi deneyebilirsiniz genelde su altında memeyi tutuyorlar. Uykulu muhtemelen emecek tir uyutup ve ilk uyandığında uyku semesi iken hemen emzirmeyi deneyin. Sütün az almaması için 3 saatte bir sağmaya çalışın bebek emiyor gibi yani aynı sıklıkta ve damla çay vs kullanın meme redlerinde süt azalması da oluyor zaten. İnş halledersiniz Allahın izniyle