1mirayinannesi vazgecme zaman zaman meme reddi olabiliyor. Bende emziriyorum, gunun belirli saatlerinde emmek istemiyor mecbur mama veriyorum biberonla (avent) dogdugundan beri oyle hatta 2 aylik olana kadar surekli.sagip veriyordum, meme ucuyla falan. Pes etme 4 aylik olduk hala sagiyorum zaman zaman.