Bebegim 17 aylık. Alt azıları gecen hafta geldi. Üst azının bi ucu patlams daha digeri daha yaramamıs. Köpek dislerinn oldugu yerlerde kızarık.bu ara cok istahsız yani verdigim cogu seyi geri tükürüyor.corba meyve falan yediriyorum. Dislerdenmidir acaba.iştahsızlkk durumnda yaptıgnz seyler var mı tarifte olur.tesekkur ederim simdiden