Bebeğimde tam 1. Ay kontrolünün 2 gün öncesinde hafif kanlı ve mukuslu kaka oldu. Kendi doktoru aüt alerjisi dedi. Raporlu mama verdi ve keçi sütü vs yiyin dedi. Tabi kendisi bu konuda uzman değil.
Ne kadar diyet yaparsam yapayım bebek sürekli huzursuzdu. Bazen yine gaz sancıları ve kızarıklıklar oluyordu. Kaka sayısı fazlaydı. Sonra işin uzmanı doktora gittik. Sadece sütte bitmiyormuş olay. Çapraz reaksiyon varmış. Yediğin bütün gıdalara dikkat edeceksin. Paketli ürünlerde süt olmasa da soya veya eser miktarda süt ürünü oluyor. Yine koruyucu madde alerjiyi tetikliyor. Kahvaltıda sadece biber ve patlıcandan yapılmış ezme sos, salatalık yiyebiliyorum. Ekmeğe bile dikkat etmek gerekiyor bazılarında süt bulunuyor.
Bebeğimdeki alerji şiddetli dans eti bile bozuyor bazen. O yüzden pek bir şey yiyemiyorum ben.
Kısacası alerji şiddetine göre yenilecek şeyler değişiyor.