belosunannesi36 Telefon kullanabiliyormu eşiniz rahat şekilde görüntülü yada telden istediğiniz gibi konuşabiliyormusunuz?
Elifhanim belosunannesi36 degisio canm eger gorwvdeyse telefon yasak olabiliyo ama norml taburdaysa bi sknti olmaz
Cutemom95 belosunannesi36 Görev yaptığı yere göre değişir. Biz karakola çok yakın oturuyoruz. Öğle yemeğine bile eve geldiği oluyor. Sürekli de telefonla vs görüşebiliyoruz
havos belosunannesi36 canım benim eşimde somalide şu an. görevde değilse konuşuyoruz istediğimiz zaman görüntülü ya da normal
Emine_1245 Her asker Aynı olmuyor canım. Rütbesine görevine göre musaitlik durumu değişiyordur bence. Benim eşimde şimdilik öyle bur durum yok öyle yemeğine bile geliyor
belosunannesi36 Birkucukeylulmeselesi önümüzdeki ay gidiyor ondan dolayı sormak istedim çok üzülüyorum izinede gelemiyicek hiç ayrı kalmadık evliyken 😟 daha yeri belli değil
Birkucukeylulmeselesi belosunannesi36 her şekilde ulaşırsın canm eşin askermi yoksa askerlik yapmaya mı gidiyor benim eşim jandarma görevde bile er ya da geç dönüyor çok şükür telefonlarıma
Eymenbebeks Benim eşimde istediğim dakika istediğim şekilde konuşuyoruz . Görev yaptığı yerle alakalı . Eşin eğer sıkıntılı bir bölgede sıkıntılı bir karakolda görev yapıyor ise seninle rahat rahat konuşamaması çok normal .
havos belosunannesi36 içeride asker hattı veriyorlar sanırım gündüzleri kapalı akşamları açık oluyor bir süre o şekilde olur ilk zamanlar daha sonra ortamına göre olur