Merhaba Hanımlar bebeğim henüz 3 ay 20 günlük 4. Ayda desteksiz uyutmayı sağlamayı düşünüyorum bunun için okuduğum kadarıyla uyku arkadaşı ile uyutmayı anlatıyorlar bir yandan mantıklı Geliyor bir yandan acaba uyku arkadaşı edinmesemi diyorum bağlılık kaygısından dolayı aklımda bir çok soru sizin de görüşleriniz öneriliriz var mi acaba? Tecrübeli tecrübesiz anneler 😊
1.