AsliKa bir büyüğümüz derdi ki çocuklar için en önemli 2 şey vardır
1.si iyi bir ilkokul öğretmenine denk gelmek
2.si iyi bir çocuk doktoru bulabilmek
Zor bence de,iyi diye gidiyoruz ama ona herşey normal geliyo sordğm herşey normal ,4çocuk büyütmedim ki ben açıkla anlat nolur yani🤨