Aptamil kilo aldırıyor dedi doktorum ama bizde kabızlık yaptı bebelac goldu kullanıyorz 70 günlük oğlum 9 gün önce 5070gramdı bugün 5500 gram çıktı doktor iyi kilo almış dedi deneyebilirsiniz. Gaz ve kabız yapmıyor bizimki kolik olduğu için gold kullanıyoruz sizde böyle bir sindirim gaz sorunu yoksa belki bebelacta kullanabilirsiniz