Dk72 Bu d vitamini ni kullanıp kendisi ya da bebeği kabızlık - gaz sorunu yaşayan oldu mu? Bebeğim 12 günlük 3 gündür kullanıyorum bu vitamini dün müthiş bir gaz sancısı yaşadı kakasını yapamadı. Ben de şüphelendim bu ilaçtan mı oldu diye?
MuhammedAmine Dk72 wellcare diğer d vitaminlerine göre en sorunsuz olanlarından . İçeriğinde zeytinyağı var kabızlık yapacağını düşünmüyorum
Goktug1308 Dk72 bende 1 aydır kullanıyorum hiç sorun yaşamadım saglık ocagının verdiğini ilk on gün kullanmıştım bebeğime inanılmaz gaz ve huzursuzluk vermisti wellcare aldım bi sıkıntı yaşamadım içeriği de güzel katkısız