Nidaabaserr çiş sayısını sayabilirsin canım günde en az beş kez işiyorsa tamamdır ben bu yüzden çiş göstergesi olan bezi tercih ettim zaten cok minik bol bol bez kirletiyor olsa gerek 🥰 kücük oldugu icin emerken yorulması cok normal büyüdükçe o süre uzayacak çenesi kuvvetlenecek sen sık sık emzirmeye bak zaten görmüyor henüz sen ağzından cıkarma onu idrak edemiyorlar