Merhaba kızlar beş ay önce sezeryan ile doğurdum.saat başı söylemesi ayıp tuvaletm geliyor ve koşa koşa gidiyorum grce uyandığımda oğlanı sallıyorken yada emzirirken gidemiyorum uyandıgm gibi,ağlıcak gbi oluyorum tutamıyorum,haftaya bir kadın doğumcuya gözükeceğim..yada dahiliye yemi gitmem gerek o yönlendirir artık.merak ettiğim başına gelen varmı acaba??