Merhaba bebeğim 3 aylık günde 1 kez mana veriyorum. Golden goat kullanıyordm ama conformil iyi diye duydun ilk defa aldım. Az önce yaptım denemk için aşırı aşırı koyu oldu biberondan akmadı .ölçünün dışına çıkıp su ekledim yinede kıvamlı. Bi sıkıntı mı var sizce