Merhaba 42 günlük bebegim var. Son zamnalrda uykusundan ağlayarak uyanıyor. Kucağıma alıyorum pışpışliyorum yerine katıyorum oype tekrae uyuyor ve 1 saat sonra aynı sekil devam ediyor bu. Bu durumu yaşayan var mı acaba. Korkuyor mu rüyasında anlamadım