Arkadaşlar calpol aldım bir kez bebeğime ateşi varken vermiştim bir ay önce bir aydır odasi serin tarafta olduğu için kendi dolabında saklıyorum. Sizler şurupları buzdolabında mi normal serin bı odanın olduğu dolap çekmecenize falan mı koyuyorsunuz yazar mısınız…. (Şurubun arkasında buzdolabında saklamayın yazıyor)