Merhaba arkadaşlar. Kızım 2 buçuk aylık şu an. İlk doğduğunda göğsüm çatlamış yarılmıştı resmen. Kendi sütünü sür falan dediler sürdüm ama hala aynıydı. Herhangi bi krem kullanmadım. Bir arkadaşım buzdolabı poşetini kes koy pişman olmazsın dedi. Nasılsa yaralı zaten ne kaybederim ki dedim kestim koydum. Göğsümü hep nem tuttu bir süre sonra çatlak da geçti gitti. Herkese tavsiye ediyorum. Kürü tutun falan diyorlar ama çok daha fazla ağrıyor kuruyken. O poşeti deneyin ben çok memnun kaldım. Akan süt poşette kalıyor kendi kendini iyileştiriyor sanırım. Deneyin deneyin ne kaybedersiniz ki