9 ay 1 günlük. Böyle değildi çok güleryüzlüydü. Az önce amcası görmeye geldi görür görmez boynuma sarılıp ağlamaya başladı. Balkonda oturuyorduk yoldan bi tanıdık geçti onunla selamlaştık konuştuk bakıp ağlamaya başladı. Dayımı çok severdi gördüğünde kucağına atlardı iki gün önce dayım geldi görmesiyle çığlığı basması bir oldu 🤦♀️