Arkadaşlar 3 aylık 14 günlük bebeğim fakat gündüzleri meme almıyor, maksimum 3 dk emiyor bırakıyor. Göğsümü görünce ağlamaya başlıyor 3 dk kavga kıyamet veriyorum. Mama da kullanmıyoruz. Böyle bir durum yaşayan var mı herşey yolundayken bir anda böyle oldu. Geceleri uykuluyken emzirebiliyorum.