Kakasini yaptığında sürmek mantıklı geliyor bana genelde öyle yapmaya çalışıyorum ama tabii baktım hafiften de bi kızarmaya yakınlık seziyorsam ozaman da küçük çişini de yapmış olsa ince bi tabaka sürüyorum bende .. Çünkü havalar hala sıcak burda ve heran pişik tehlikesi var