Tugraninannesi bastan hata yapmışsınız gibi. Dengeyi kurmanız gerekir. Her istediğini de yapmamaniz gerekir. ipin ucu kaçtı mi yakalaması çok zor. Tanidiklarimdan biliyorum şuan basa çıkamıyorlar ama ben yuzlerine de söylüyorum hata sizde bir çocuğun her istediği yapılmaz diye. Cocuk cocuklugunu bilecek. oyle her istedigi her dedigi yapilmaz. Sonra tabiiki şımarır. 🤷♀️ bırakın ağlasın ağlıyor diye de her dediğini yapmayın. Her dedigi agliyor diye istedigini yaparsaniz ilerde siz ugtasirsiniz. 2 dk ağlar susar. Ben o konuda katıyım ben nasıl favraniyorsam herkeste öyle davranıyor asla tam tersini yaptirmiyorum. Eşim olsun annem olsun. Yeri geldimi hayır diyoruz, Yapılmaması gereken şeylerde. Bu hem kendi iyiligim hem çocuğumun iyiliği için. Çünkü bende asla hoşlanmam şımarık çocuktan.