Merhabalar 👋🏻 10 aylik kizimin gecmek bilmeyen bir pisigi var. Dogdugundan beri ilk defa pisik oluyor ve ne yaptiysam gecmedi. Burts bees,hametan,bepanthol,sudocrem hatta dalin bile denedm gecmedi. Aile hekimi travazol verdi dun bir haftaya gecmezse doktoruna gosterin dedi. Zaten araya haftasonu girdi. Pisigi artik kabarti gibi oldu. Gunde 2kez yikiyorum kuru tutuyorum gun icinde hava almasi icin bezsiz de birakiyorum. İslak mendil kullanmıyorum sadece su ve pamukla temizliyorum yine de iyilesme goremedim gibi. Boyle bisey yasayan var mi? Varsa nasil gecirdiniz? Sali gunu doktorumuza gidicez zaten ama arada birkac gun var cani yandigi belli hafifetmek istiyorum🥺