derindamla benim kızımda düştü o gün götürmedik hiçbir belirti olmadığı için ama ertesi gün sol kulağının üstünde kafasının şiştiğini gördüm hemen hastaneye götürdük acil doktoru tomografiye gerek duymadı radyasyon almasın annesi dedi eşime danıştım sen çektir yine de dedim iyi ki de çektirdim ödemden dolayı şişlik olmuş ve bir kaç doktor baktı tomografi sonucuna minicik bi çatlak olduğunu söylediler 😩 yatış yaptık hastaneye 1gece tedbir amaçlı yatırdılar ertesi gün evimize geldik eğer 15 güne şişlik inmezse getirin dediler şırıngayla çekeceklerdi 😭 hamdolsun indi 23 ünde kontrole gidecez şimdi 6 aya toparlarmış o çatlak kendini en ufak darbe bile almasın demiş doktor eşime yaşadığım vicdan azabını anlatamam 😢 eğer bir şişlik görürsen muhakkak götür