Merhabalar. 14 aylık erkek bebeğim var. Doğdu doğalı inek sütü alerjisi kolik vs derken çok zor günlerdi onun içinde bizim içimde. 9 aylıkken herşey tam düzeldi derken. Emeklemeye başlaması ile herşey değişti. Özellikle 11.aydan beri. Asla sabit durmuyor. Bir yere gidip hiç kahve içemedim veya dışarı da bebek arabası ile gezerken duruyoruz hemen bağrıyor. Kucakta oturmuyor. Nasıl anlatılır daha bilmiyorum. Sadece yemek yerken duruyor, allahtan uykumuz da da sorun yok. Yürümüyor acaba yürümek mi istiyor ondan mu diyorum. Neden yürümüyor diyorum gelişimi için araştırıyorum oyunlar oynatıyorum. Ama kendi başına oturup ne oyun oynuyor ne çizgi film izliyor ne de 5 dkk duruyor. Çok yoruldum o uyuyunca pertim çıkıyor bende uyuyakalıyorum. Çok özeniyorum annesinin kucağında oturan çizgi film izleyen ya da kendi kendine oyun oynayan bebekleri görünce.. ne yapmalıyım bilmiyorum