Snurdemir artık bal yiyebildiği için her gece yatmadan ballı süt içiriyoruz biz. Bizim kızımız da çok iştahlı bir bebek değil o yüzden bu enerjisi yüksek takviyeler yapıyoruz, mesela sabahları bir kaşık fıstık ezmesi yediriyorum kahvaltıdan sonra. Doktor özellikle mandıra sütü verin bulursanız son çare pastörize verin yağı vs kalmıyor onların dedi. Bir yaşından sonra çocuğu en çok büyüten inek sütüymüş aralarda boş kaldıkça verin ballı muzlı vs çeşitlendirerek.