MervEslinArden 3.gün bugün yapmadı henüz mama ile besleniyor kızım birazda huysuzlandı 1 saattir falan. Annem fitil at dedi ama fitilide atmak istemiyorum. Kaç günü normal sayıyoruz annelerim bana bir akıl.
BombastikTurta MervEslinArden canım benim cocugumunda kaka sıkıntısı vardı mama ile besleniyor 4. Güne hiç bırakmadım ben süt ile beslenenlerde durum 10 güne kadar çıkıyor ben duphalac suruptan 1 çay kaşığı veriyorum zararsız bir ilaç 1 2 saat içinde yapıyor kalayı sivilastiriyo ilaç ve hamilelerinde kullandığıni bir ilaç istersen dene yada fitil at ama rahatlat bence
Minediz Sabah akşam birer çay kaşığı zeytin yağı verin rahatlatır benim oğlumda 3 ay 5 günlük kakasını yapmakta zorlanıyor Bi kaç gündür doktor zeytin yağı ver dedi Bi sorun olmazmış
Bahri2020Beren2021 Zeytinyağı poposuna da sürebilirsiniz bir kulak çubuğu yardımıyla biraz içeriye doğru doktor önermisti kakasini yapamadigi zaman bu şekilde yaptırmıstim bebegime
MervEslinArden Bahri2020Beren2021 uyarma işlemi demi bugün de yapmazsa yarın yapıyım bişeyler ya valla
Elifdemirel @MervEslinArden merhaba canım benim kızımda 3 ay 6 günlük sadece beni emiyor mama vermiyorum ve her gün yapıyor kakasını. Baktım o gün içinde yapmadıysa anakucağına yarım saat koyuyorum orda yapıyor hemen.
Fatmacicek Benim oğlum 2 ay 22 günlük haftada 1 yapar . Dr normal diyor hiç birşey vermiceksin diyor . Ama çok zorlanirsa yaparken kulak çubuğu zeytinyağı na batır makattan sadece pamuk yeri giricek şekilde masaj yap dedi.