Benim bebeğimle malesef emmiyo 21 günlük olduk bide 3 günlükken kilo kaybı oldu ilk zamanlar o sarı sütü kaşıkla vermeme rağmen aç kalmış kilo ve su kaybından hastanede kaldı 4 gün orda uğraştık emmesi için silikon göğüs ucu denedik biraz öyle emebildi ama orda mama da verdikleri için biberona alıştı şimdide hala normal göğüs ucu da silikon göğüs ucuda süt sağma biberonla vermede mama da hepsine devam ediyorum dikkat et bebeğin kilo kaybetmesin aç kalmasın gerekirse mama da ver mama kötü bişey değil hastanede bebeğim yatarken ne çektiğimi bi ben bi Allâh bilir Allâhım bizede kimseye de yaşatmasın